Fortià amb la Marató de Tv3

Fortià amb la Marató de Tv3

EXPOCONCERT SOLIDARI

🗓️Diumenge 14 de desembre

🕓 16.00h obertura portes
🕔 17.00h inici concert
📍Centro Agrícola Social
🆓Entrada gratuïta

El diumenge dia 14 de desembre a les 17:00 h (i amb activitats a partir de les 16:00 h) celebrarem al Centro un esdeveniment per col·laborar amb la campanya de la Marató de 3cat d’enguany, dedicada a la divulgació i l’impuls de recerca del càncer.

Hi trobareu la participació de cors i instrumentistes del Centre d’Estudis Musicals Pep Ventura de Figueres, amb la col·laboració de la coral UNED sènior del Centre de Formació Integral Ferran Sunyer i el Cor de Cambra Estem d’Acords, a més d’actius culturals de Fortià (cor d’alumnes, cantants, activitats de l’AFA i exposició de quadres de l’escultopintor fortianenc Frank Carbonell).

L’entrada a l’esdeveniment serà gratuïta, i les aportacions seran voluntàries.

A més a més, servei de bar de l’AFA, Xocolatada a la mitja part, exposició i venda d’obres de Frank Carbonell amb aportació integra a la Marató.

Organitza: Centre d’Estudis Musicals Pep Ventura

Col·labora: Ajuntament de Fortià, Escola Teresa de Pallejà, AFA Escola Teresa de Pallejà, Frank Carbonell, Carme Castelló, Estem d’Acords, Uned Sènior, Còclea, Coral els 4gats.